Selvbetjening

Hvis du har problemer med login, receptfornyelse, tidsbestilling eller mailing med os, så scroll ned på denne side og se, om svaret står der.

Vi bliver glade for, hvis du først ser om du selv kan løse det, før du kontakter os.
Hvis du ikke kan finde tider hos den behandler, du ønsker at bestille hos, da ring venligst og bestil tid.

På Patientportalen kan du bestille tid hos en behandler i klinikken. Skriv venligst hvad det drejer sig om.
Du modtager svar på e-mail inden for 3-5 hverdage, bemærk at du ikke har fået tiden tildelt før du har fået svar.

Send enkle spørgsmål til din læge

Patientportalen kan benyttes til spørgsmål, som ikke haster. Patientportalen er en sikker måde at kommunikere med lægen på, og kan benyttes på alle tider af døgnet.

Anmod om fornyelse af dine recepter

På Patientportalen kan du også bestille receptfornyelse.

 

Du kan logge ind med Mit-ID.

Patientportalen

 

 Vi anbefaler at du du downloader app'en "Min Læge" og "Medicinkortet"

 

I app’en ”Min Læge” er det muligt at se åbningstider, sende beskeder, se aftaler, få overblik over henvisninger og vaccinationer samt få adgang til medicinoplysninger fra Det Fælles Medicinkort.

App'en udbygges løbende.

 

De fleste spørgsmål til patientportalen vil du kunde finde svar på i de to nedenstående guides

Guide til at oprette en nye bruger på patientportalen.
Vejledning til patientportalen login - PDF

Guide funktioner i patientportalen.
Vejledning til patientportalen funktioner winplc - PDF